Sorry, this entry is only available in Polish.

2 thoughts on “(Polski) Saab 9-5 II NG – ostatni taki Szwed

  1. Niestety, wpis zawiera kilka błędów. Auto wychodziło w Sedanie nie tylko w wersji Vector. Dopuszczenie SportCombi do ruchu miało miejsce znacznie później niż upadek marki i nie było związane z homologacją. Klimatyzacja trzystrefowa była opcją (w standardzie dwie strefy), podobnie jak HUD, wspomaganie parkowania (wychodziły nawet auta bez czujników z tyłu), LDW czy system rozpoznawania znaków. Ceny często przekraczają wspomniane 49 tys. PLN. Saaby 9-5 NG z dwulitrowym silnikiem benzynowym były również oferowane z manualną skrzynią biegów. To tak na szybko. A poza tym – świetne auto.

    1. Bardzo dziękujemy za wyczerpujący komentarz! Fajnie, że nasi czytelnicy wiedzą tak dużo o SAABie, że potrafią zauważyć braki w artykule 🙂 Prawda jest taka, że często ograniczamy się do ogólnych informacji i nie rozpisujemy się za bardzo szczegółowo… może powinniśmy to zmienić? 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Name *