Czy samochód zaczął dymić na trasie? Może przycisk otwierania szyby nie działa? A może kończą się badania techniczne i martwisz się, że kolejnych Twoje autko już nie przejdzie? Każdą usterkę da się zdiagnozować i naprawić- wystarczą odpowiednie narzędzia, wiedza i czas. Tak się składa, że to wszystko mamy!
Słyniemy z tego, że potrafimy zdiagnozować usterkę, której już nikt nie potrafi usunąć. Kiedy inne serwisy się poddają, my rozwiązujemy problem. Dlatego nie odwracamy się od klienta i przyjmujemy nawet te beznadziejne przypadki.
Bazujemy na oryginalnych oprogramowaniach i pracujemy na najlepszym sprzęcie diagnostycznym: TECH II, SNAP ON PDL4000, VIDA DICE 2016, VCDS (dawniej vag-com)
Przeprowadzamy aktualizację oprogramowania (tzw. upgrate), wgrywamy nowe komputery za pomocą SPS (Serwis Programming System), kasujemy błędy, programujemy sterowniki. W najnowszych samochodach praktycznie każda naprawa mechaniczna wymaga również diagnostyki, dlatego wgrywamy do systemu nowe akumulatory, adaptujemy przepływomierze czy czujniki kąta skrętu.
Dlaczego akurat do nas?
Bo gdy idziesz na badania ogólne, to chcesz
dostać wszystkie wyniki badań- morfologię, poziom cukru, cholesterolu, czerwonych krwinek itp. Nie idziesz tylko po to, by usłyszeć od pielęgniarki „dobrze pan/pani wygląda”. Tak samo jest z przeglądami technicznymi pojazdu. Albo chcemy wierzyć, że mechanik ma bardzo wprawione oko, albo wierzymy pomiarom, testom i ogólnoświatowym normom.
Ludzie mimo wieloletniego doświadczenia mogą się pomylić, coś przeoczyć, zapomnieć, źle ocenić i dlatego opracowaliśmy specjalny system sprawdzania pojazdów. Mechanicy mają do sprawdzenia kilkadziesiąt punktów, robią pomiary specjalistycznym sprzętem, kierują się nie tylko swoim doświadczeniem, ale przede wszystkim niepodważalnymi informacjami.
Ile trwa przegląd samochodu?
Ponieważ każdy samochód jest bardzo wnikliwie sprawdzany, potrzebujemy conajmniej 2,5 godziny na zapoznanie się ze stanem technicznym pojazdu. Po tym czasie zawsze informujemy klienta o wszystkich zauważonych usterkach. Wiemy jak ważny jest czas, dlatego staramy się oddawać samochody jeszcze tego samego dnia, a na konkretne naprawy umawiamy się w innych dogodnych terminach. Nie jesteśmy zwolennikami naprawiania aut przy okazji przeglądów, bo to zazwyczaj wiąże się z o wiele dłuższym czasem naprawy i większymi kosztami.
Kiedy mogę zostawić samochód na przegląd?
Na przeglądy zawsze trzeba się umawiać, ponieważ wymagają wcześniejszego przygotowania specjalnego stanowiska, dokumentów oraz narzędzi. W naszym serwisie zawsze rozpoczynamy dzień od przeglądów, dlatego najlepiej jest przywieźć samochód między 7:00 a 9:00 lub można umówić się na pozostawienie samochodu wieczorem na naszym placu. Jeśli zależy Ci na szybkim i sprawnym przeglądzie, umów się na proponowany przez nas termin- pośpiech jest złym doradcą 😉
Ile będzie trwała naprawa mojego samochodu?
Kiedy inni oceniają czas naprawy „na oko”, my kierujemy się informacjami dostępnymi w AUTODATA. To specjalistyczna baza danych wyliczająca roboczogodziny konkretnych napraw we wszystkich markach samochodów. W mechanice ciężko jest cokolwiek zrobić na czas, dlatego my zmniejszamy ryzyko do minimum i przygotowujemy się na zapas.
Nie da się wszystkiego zrobić samemu i należy delegować pewne prace innym. Serwisowanie firmowych samochodów, to bardzo ważna sprawa, której powierzenie osobom niekompetentnym może doprowadzić do wielu strat w firmie. Wystarczy, że samochód zepsuje się w drodze i trzeba będzie odwołać bardzo ważne spotkanie, albo koszty napraw samochodów przedstawicieli handlowych przewyższą możliwości finansowe firmy.
Od wielu lat prowadzimy floty różnym firmom i opracowaliśmy niezawodną strategię serwisowania takich aut. Wychodzimy z założenia, że samochody, które są narażone na większe zużycie, wymagają częstszych wizyt w warsztacie, ale mniej kosztownych. Dzięki temu szybciej możemy wychwycić potencjalne usterki i nie dopuszczamy do tego, by auto odmówiło posłuszeństwa na drodze.
Dzięki takiej strategii firma oszczędza, bo auta ciągle są sprawne, ryzyko awarii i holowania pojazdów zmniejsza się o 80% a koszty wizyt są równe i przewidywalne.
W skali roku firmy, których floty prowadzimy, zaoszczędzają nawet 30% na serwisowaniu w naszym warsztacie.