Co robimy

Czy samochód zaczął dymić na trasie? Może przycisk otwierania szyby nie działa? A może kończą się badania techniczne i martwisz się, że kolejnych Twoje autko już nie przejdzie? Każdą usterkę da się zdiagnozować i naprawić- wystarczą odpowiednie narzędzia, wiedza i czas. Tak się składa, że to wszystko mamy!

Diagnostyka

Nowoczesne samochody są tak skonstruowane, że same przysłowiowe „dokręcenie śruby” nie zlikwiduje problemu. Skończyły się czasy, w których każdy kierowca potrafił naprawić swój samochód jednym kluczem. Dzisiejsze samochody
częściej potrzebują diagnostyki komputerowej i informatyka samochodowego, niż zwykłego mechanika.

Słyniemy z tego, że potrafimy zdiagnozować usterkę, której już nikt nie potrafi usunąć. Kiedy inne serwisy się poddają, my rozwiązujemy problem. Dlatego nie odwracamy się od klienta i przyjmujemy nawet te beznadziejne przypadki.

Bazujemy na oryginalnych oprogramowaniach i pracujemy na najlepszym sprzęcie diagnostycznym: TECH II, SNAP ON PDL4000, VIDA DICE 2016, VCDS (dawniej vag-com)
Przeprowadzamy aktualizację oprogramowania (tzw. upgrate), wgrywamy nowe komputery za pomocą SPS (Serwis Programming System), kasujemy błędy, programujemy sterowniki. W najnowszych samochodach praktycznie każda naprawa mechaniczna wymaga również diagnostyki, dlatego wgrywamy do systemu nowe akumulatory, adaptujemy przepływomierze czy czujniki kąta skrętu.

A mówiąc bardziej po ludzku: Potrafimy wyłączyć palące się kontrolki 😉

Przeglądy

Jeśli Twój samochód zakomunikował, że już najwyższy
„time for service” to znaczy, że czas przyjechać do nas
na przegląd.

 

icon-car-1

Dlaczego akurat do nas?
Bo gdy idziesz na badania ogólne, to chcesz
dostać wszystkie wyniki badań- morfologię, poziom cukru, cholesterolu, czerwonych krwinek itp. Nie idziesz tylko po to, by usłyszeć od pielęgniarki „dobrze pan/pani wygląda”. Tak samo jest z przeglądami technicznymi pojazdu. Albo chcemy wierzyć, że mechanik ma bardzo wprawione oko, albo wierzymy pomiarom, testom i ogólnoświatowym normom.
Ludzie mimo wieloletniego doświadczenia mogą się pomylić, coś przeoczyć, zapomnieć, źle ocenić i dlatego opracowaliśmy specjalny system sprawdzania pojazdów. Mechanicy mają do sprawdzenia kilkadziesiąt punktów, robią pomiary specjalistycznym sprzętem, kierują się nie tylko swoim doświadczeniem, ale przede wszystkim niepodważalnymi informacjami.

icon-car-2

Ile trwa przegląd samochodu?
Ponieważ każdy samochód jest bardzo wnikliwie sprawdzany, potrzebujemy conajmniej 2,5 godziny na zapoznanie się ze stanem technicznym pojazdu. Po tym czasie zawsze informujemy klienta o wszystkich zauważonych usterkach. Wiemy jak ważny jest czas, dlatego staramy się oddawać samochody jeszcze tego samego dnia, a na konkretne naprawy umawiamy się w innych dogodnych terminach. Nie jesteśmy zwolennikami naprawiania aut przy okazji przeglądów, bo to zazwyczaj wiąże się z o wiele dłuższym czasem naprawy i większymi kosztami.

icon-car-3

Kiedy mogę zostawić samochód na przegląd?
Na przeglądy zawsze trzeba się umawiać, ponieważ wymagają wcześniejszego przygotowania specjalnego stanowiska, dokumentów oraz narzędzi. W naszym serwisie zawsze rozpoczynamy dzień od przeglądów, dlatego najlepiej jest przywieźć samochód między 7:00 a 9:00 lub można umówić się na pozostawienie samochodu wieczorem na naszym placu. Jeśli zależy Ci na szybkim i sprawnym przeglądzie, umów się na proponowany przez nas termin- pośpiech jest złym doradcą 😉


Naprawa

Od wymiany żarówki, po remonty silnika. Czasem można coś ratować, czasem trzeba wymieniać na nowe.

 

icon-car-1

Ile będzie trwała naprawa mojego samochodu?
Kiedy inni oceniają czas naprawy „na oko”, my kierujemy się informacjami dostępnymi w  AUTODATA. To specjalistyczna baza danych wyliczająca roboczogodziny konkretnych napraw we wszystkich markach samochodów. W mechanice ciężko jest cokolwiek zrobić na czas, dlatego my zmniejszamy ryzyko do minimum i przygotowujemy się na zapas.

icon-car-4
Nie chcesz mieć żadnych niespodzianek?
My także!
Ale czasem jest to nieuniknione. Dlatego zawsze informujemy naszych klientów na bierząco o przebiegu napraw. Jeśli strategia, którą opracowaliśmy wcześniej musi być natychmiast zmieniona, nie podejmujemy sami decyzji. Zawsze dzwonimy i pytamy o akceptację. W miarę możliwości staramy się wyjaśniać problem, pokazując zdjęcia czy krótkie filmiki i wspólnie opracowujemy dalsze kroki działania.

icon-car-3
Kiedy mogę przyjechać na naprawę?
Naprawa naprawie nie równa. Czasem coś może tylko groźnie wyglądać a w praktyce okazuje się być drobną usterką. Na naprawy umawiamy się na konkretne terminy. Nie chcemy nikogo narażać na długie oczekiwanie na samochód, dlatego już wcześniej zamawiamy wszystkie niezbędne części potrzebne do naprawienia auta. Wstępnie wyliczamy czas jaki musimy poświęcić na usunięcie usterki i przygotowujemy dogodny termin zarówno dla klienta jak i dla nas. Aby najcelniej ocenić jak długo będzie trwała naprawa, potrzebujemy zobaczyć samochód na własne oczy, dlatego zapraszamy!

W naszym serwisie zawsze rozpoczynamy dzień od przeglądów, dlatego najlepiej jest przywieźć samochód między 7:00 a 9:00 lub można umówić się na pozostawienie samochodu wieczorem na naszym placu.

Rajdy klasyków

Start w wyścigu to marzenie każdego fana motoryzacji. Na szczęście są rajdy amatorskie, w pełni bezpieczne, gdzie wpisowe kosztuje mniej niż 1000 euro i nie trzeba mieć specjalnej licencji kierowcy. Każdy zapaleniec może się na taki wyścig zapisać i przeżyć niezapomnianą przygodę! I wiecie co?My właśnie jesteśmy takimi zapaleńcami! Zrobiliśmy projekt #zróbznamiporsche aby każdy, kto w głębi serca marzy o wyścigowej adrenalinie, mógł razem z nami budować prawdziwego sportowego klasyka. Przed nami rajdy i pokazy w całej Polsce, ale kto wie?

Może w przyszłości nasze 924 pojedzie w Rajdzie Monte Carlo?

 

 

klasyk_07

Obsługa flot

Doskonale wiemy jak trudno jest zapanować nad wszystkim prowadząc dużą firmę.

Nie da się wszystkiego zrobić samemu i należy delegować pewne prace innym. Serwisowanie firmowych samochodów, to bardzo ważna sprawa, której powierzenie osobom niekompetentnym może doprowadzić do wielu strat w firmie. Wystarczy, że samochód zepsuje się w drodze i trzeba będzie odwołać bardzo ważne spotkanie, albo koszty napraw samochodów przedstawicieli handlowych przewyższą możliwości finansowe firmy.

Duże firmy muszą mieć sprawne auta, aby zawsze wszędzie dotrzeć na czas- od tego zależą kontrakty, opinie, relacje i zyski.

Od wielu lat prowadzimy floty różnym firmom i opracowaliśmy niezawodną strategię serwisowania takich aut. Wychodzimy z założenia, że samochody, które są narażone na większe zużycie, wymagają częstszych wizyt w warsztacie, ale mniej kosztownych. Dzięki temu szybciej możemy wychwycić potencjalne usterki i nie dopuszczamy do tego, by auto odmówiło posłuszeństwa na drodze.

 

Dzięki takiej strategii firma oszczędza, bo auta ciągle są sprawne, ryzyko awarii i holowania pojazdów zmniejsza się o 80% a koszty wizyt są równe i przewidywalne.

W skali roku firmy, których floty prowadzimy, zaoszczędzają nawet 30% na serwisowaniu w naszym warsztacie.

 

 

Umów się na wizytę

Szanujemy Twoją prywatność. Wysyłając formularz zgadzasz się polityką prywatności

Wypełnij formularz